Veel gestelde vragen

Bestelling
Ik heb bestelt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Het komt helaas vaker voor dat automatische mails in je SPAM folder komt, check deze eerst voordat je contact met ons opneemt.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven?!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


Betaling

Hoe kan ik betalen?
Zodra je een bestelling plaatst vanuit je winkelmandje, voer je je gegevens in en kan je direct betalen met zowel IDEAL, Maestro en Mastercard.


Retourneren
Kunnen geopende producten teruggestuurd worden?
Zodra de verzegeling van flessen of blikjes is verbroken kan het gehele pakket niet teruggestuurd worden. Dit besluit valt binnen de wet van het retourneren van producten i.v.m. gezondheid- en hygiëne regelingen.

Kan ik mijn pakket na ontvangen retourneren?
Volgens het herroepingsrecht kan je je pakket binnen 14 dagen opgeven om te retourneren. Zodra het pakket ontvangen is heb je binnen 7 werkdagen het geld terug op je rekening.


Bezorging
Wanneer krijg ik mijn pakket?
Als je voor 16.00 bestelt kan je je pakket de volgende dag verwachten, mits je op dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag bestelt. Bestel je op een andere dag dan kan je zelf de dag kiezen wanneer je het pakket wilt ontvangen, met de keuze uit: woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Kijk in de bevestigingsmail van je bestelling naar de Track&Trace code, hierdoor weet je precies wanneer je pakket binnenkomt.

Op welke dagen kan ik mijn pakketten ontvangen?
Ongeacht wanneer je bestelt, je pakket kan op woensdagen, donderdagen, vrijdagen en zaterdagen geleverd worden.

De Track&Trace code bezorgdag veranderd naar een dag later?!
Helaas komt het voor dat er vertraging is bij onze vervoerspartner PostNL. Als de bezorgdatum 2x is opgeschoven naar voren laat ons dit dan weten!

Klacht
Ik heb een klacht of verbeterpunt, waar meld ik dit?
Wij waarderen alle feedback van onze klanten. Als je een klacht of verbeterpunt hebt kan je dit mailen naar info@cocktailfabriek.nl. Wij doen ons best om je klacht binnen 14 dagen af te handelen.